Shopping Cart

  •  x 
  • You have no product to cart.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Stern inaktivStern inaktivStern inaktivStern inaktivStern inaktiv

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ 

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση  (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)     

1. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στην carmaniac.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!. Η carmaniac.gr θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη με πίστωση της πιστωτικής του κάρτας μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/τα (αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής (courier) για παράδοση στον Πελάτη. 

Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

 

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση

2. Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα – e-mail στην carmaniac.gr στην ανωτέρω αναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση, Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! και να επικοινωνήσει τηλεφωνικά στο 2314054683, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του. 

Για αλλαγή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του ευθύνη.

3. Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς.

4. Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Το e-mail θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ιστοχώρου, μέσω της οποίας ο Πελάτης θα εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής σύμφωνα με τους όρους κατωτέρω. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε η carmaniac.gr, θα πιστώσει στον Πελάτη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.

Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)

5. Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που θα αγοράσει και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση). Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στην carmaniac.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!  και επικοινωνεί τηλεφωνικά στο 2314054683, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος.

Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του ευθύνη.

 

Προθεσμία για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντων

6. Κάθε αίτημα για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός 15 πλήρων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Τα αιτήματα για αλλαγή ή για επιστροφή των προϊόντων μετά την περίοδο των 15 πλήρων γίνονται δεκτά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, βάσει των διατάξεων που εφαρμόζονται στις συμβάσεις πώλησης.

Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος

Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος

7. Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του 7. Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος.

Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

8. Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη.  Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και η αρχική τους συσκευασία να μην έχει αποσφραγιστεί.

Αποστολή των προϊόντων στην carmaniac.gr

9.  Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται δωρεάν μόνο μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος προς επιστροφή ή προς αλλαγή με άλλη εταιρία ταχυαποστολής, θα χρεώνεται ο πελάτης τα έξοδα αποστολής.

Ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στην carmaniac.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! και επικοινωνεί τηλεφωνικά στο 2314054683 , ζητώντας την επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος. Το κόστος αποστολής των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εκτός Ελλάδος αναλαμβάνει ο πελάτης.

10. Για κάθε προϊόν το οποίο επιστρέφεται ή για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο Πελάτης πρέπει να περιλάβει κατά την αποστολή του αντίγραφο της απόδειξης της αρχικής αγοράς.

Κόστος παράδοσης για προϊόντα των οποίων ζητείται η αλλαγή.

11. Στην περίπτωση λανθασμένου, κατεστραμμένου ή ελαττωματικού προϊόντος, για το οποίο ζητείται η αλλαγή, ο Πελάτης δεν θα χρεώνεται το κόστος για την δεύτερη παραλαβή του νέου προϊόντος που απέκτησε κατόπιν της αλλαγής.

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων.

12. Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η carmaniac.gr δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής δεν ασκήθηκε έγκυρα και συνεπώς να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος είτε (β) ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, πλήρη, ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία σφραγισμένη.

Επιστροφή τιμήματος

13. Μόλις η carmaniac.gr  λάβει αίτημα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα πιστώσει την πιστωτική κάρτα του Πελάτη με το σχετικό ποσό. Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής απαιτούνται συνήθως 7 εργάσιμες ημέρες.

Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής.  Στην προβλεπόμενη ανωτέρω περίπτωση που η carmaniac.gr δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων, θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Stern inaktivStern inaktivStern inaktivStern inaktivStern inaktiv

Ο καταναλώτης δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εαν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο)

 

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:     

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση των προϊόντων με έξοδα αντικαταβολής  2,50€.    

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.    

Πληρωμή στο κατάστημα (Οι “παραλαβές από το κατάστημα” πραγματοποιούνται από το κατάστημα στην διεύθυνση Αγίας Παρασκευής 36, 56122, Μενεμένη, Θεσσαλονίκη ). Στην πληρωμή στο κατάστημα δεν ισχύουν τα κόστη των μεταφορικών.

 

 Για παραλαβές παραγγελιών από το κατάστημα μας πρέπει να προηγηθεί  επικοινωνία,  στο τηλ. 2314054683  είτε στο e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 

Τα βήματα για την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας είναι: 

ΒΗΜΑ 1: Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας διαλέγετε ως τρόπο πληρωμής Τραπεζική Κατάθεση. 

ΒΗΜΑ 2: Καταθέτετε το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς, βάζοντας σαν αιτιολογία τον αριθμό παραγγελίας και το όνομά σας:

 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:     

IBAN: GR3101108400000084000680557

 

ΛΟΙΠΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ – ΠΡΟΣΟΧΗ:     

Όταν η κατάθεση γίνεται από οποιαδήποτε άλλη τράπεζα Ελληνική ή ξένη τα τυχόν έξοδα της συναλλαγής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη και σε καμία περίπτωση το carmaniac.gr    

Για να αποφύγετε τυχόν επιπλέον χρεώσεις, παρακαλούμε καταθέστε το χρηματικό ποσό απ' ευθείας στη συνεργαζόμενη τράπεζα

ΒΗΜΑ 3: Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! ή καλέστε μας τηλεφωνικά στο  τηλέφωνο 2314054683

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Stern inaktivStern inaktivStern inaktivStern inaktivStern inaktiv

Τα προϊόντα  αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την μέρα της παραγγελίας σας με την ACS courier.  Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας. 

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, ο χρόνος αναμονής συνήθως ενδέχεται να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες.  Όλες οι παρακάτω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας. 

H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρία ταχυμεταφορών σε 1 – 3 εργάσιμες ημέρες.  Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να ξεπεράσει  τις 3 εργάσιμες μέρες. Το κόστος αποστολής είναι  3,00€ με την ACS.

Για τον εντοπισμό της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα κεντρικά της εταιρείας στο τηλ. 2314054683 ή με e-mail στο Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! για να λάβετε το tracking number της παραγγελίας σας.

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ( Αγία Παρασκευή 36, Μενεμένη, 56122, Θεσσαλονίκη) 

Παραγγελίες για παραλαβή από το κατάστημα εξυπηρετούνται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα και ενημερώνεστε τηλεφωνικά, όταν είναι έτοιμες.

Οι παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής.

Παραγγελίες που μένουν σε εκκρεμότητα για πάνω από 3 ημέρες, αποδεσμεύονται αυτόματα.